Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Όσκαρ 2014: Διαφήμιση για τη Samsung το «selfie» της Ελεν ντε Τζενέρις!

Η μεγάλη σταρ που έμεινε απ' έξω και η «πίκρα» της Nokia - Χτύπησε «κόκκινο» η τηλεθέαση - 43 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν την τελετή απονομής



Διόλου αυθόρμητο  δεν ήταν το διάσημο «selfie» της  Ελεν ντε Τζενέρις που «έριξε» το twitter τη βραδιά των Όσκαρ, καθώς όπως διέρρευσε από αμερικανικά ΜΜΕ, η πρωτοβουλία της παρουσιάστριας δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μια διαφήμιση με σπόνσορα την Samsung!

Ναι, καλά ακούσατε... Η φωτογραφία  με τα περισσότερα tweets στον κόσμο που μάζεψε μέσα σε ένα κλικ  Μπραντ Πιτ, Κέβιν Σπέισι,  Αντζελίνα Τζολί, Μπραντλεϊ Κούπερ, Μέριλ Στριπ και Τζούλια Ρόμπερτς ίσως τελικά να μείνει στην Ιστορία ως το πιο «fake» selfie.

Η παρουσιάστρια είχε τη φαεινή ιδέα να καλέσει γύρω της όλους τους A-listers του Χόλιγουντ για μία αυτοφωτογράφιση από τον Μπράντλεϊ Κούπερ, ωστόσο υπήρχε και μια μεγάλη σταρ που παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες να μείνει μέσα στο πλάνο, έμεινε δυστυχώς απ' έξω. Ο λόγος για την Λάιζα Μινέλι, η οποία φορούσε ένα βαθύ μπλε φόρεμα.



Η φωτογραφία που έβγαλε με τον Μπράντλεϊ Κούπερ, την Τζένιφερ Λόρενς, τη Μέριλ Στριπ, τη Τζούλια Ρόμπερτς, τη Λουπίτα Νιόνγκο, τον Κέβιν Σπέισι, τον Μπράντ Πιτ και την Αντζελίνα Τζολί «έσπασε» κάθε ρεκόρ στο Twitter ξεπερνώντας τα 1,076,971 retweets μέσα στην πρώτη ώρα που αναρτήθηκε στα social media.

Η νοτιο-κορεάτικη εταιρεία Samsung είχε επιλέξει στην πραγματικότητα τη βραδιά των Οσκαρ  για να διαφημίσει το Galaxy Note Pro, το Galaxy S5 και το ρολόι Smartwatch.

Στη σκηνή του θεάτρου όπου παρουσίασε τα Οσκαρ η ντε Τζενέρις εμφανίστηκε πολλές φορές με το Samsung κινητό της για να πάρει φωτογραφίες τις οποίες στη συνέχεια ανέβαζε στο προφίλ της.

Σύμφωνα με το «Bloomberg», η Samsung έγινε χορηγός για 10 selfies των σταρ που ανέβασε στον λογαριασμό της στο twitter η Ακαδημία των Οσκαρ.


Πόλεμος Nokia – Samsung

H Nokia δεν άργησε να δώσει τη δική της απάντηση!

Ενας από τους ανταγωνιστές της Samsung, η Nokia σε ειδική ανάρτηση στο twitter γράφει στην Ελεν ντε Τζενέρις: «Η Nokia Lumia κάνει καλύτερες selfies, έτσι για πληροφόρηση...» ενώ λίγο αργότερα η εταιρεία ανέβασε και δεύτερο μήνυμα ότι με τα δικά της τηλέφωνα οι φωτογραφίες δεν βγαίνουν φλου.

43 εκατομμύρια τηλεθεατές

Σαραντατρία εκατομμύρια τηλεθεατές στις ΗΠΑ, το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό της τελευταίας δεκαετίας, παρακολούθησαν την τελετή απονομής των Όσκαρ, που δίχασε τους κριτικούς οι περισσότεροι από τους οποίους θεώρησαν επιτυχημένη οικοδέσποινα της βραδιάς της Ελεν ΝτεΤζένερις, αλλά έκριναν ότι το σόου είχε υπερβολικά μεγάλη διάρκεια.

Τα ποσοστά της τηλεθέασης, όπως δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα από την εταιρεία μέτρησης της τηλεθέασης Nielsen, δείχνουν ότι το τηλεοπτικό κοινό που παρακολούθησε την τελετή αυξήθηκε κατά 6,4% από πέρυσι, θετική ένδειξη για το δίκτυο ABC που έχει συμβόλαιο για τη μετάδοση της εκδήλωσης μέχρι το 2020.

Η τελετή απονομής των Όσκαρ συγκεντρώνει κάθε χρόνο το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό μη αθλητικής μετάδοσης στις ΗΠΑ και η φετινή απονομή σημείωσε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση από το 2004, όταν 43,6 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν παρακολουθήσει την βράβευση της ταινίας "Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Η Επιστροφή του Βασιλιά" με Όσκαρ καλύτερης ταινίας.

Το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό που παρακολούθησε τελετή απονομής των Όσκαρ καταγράφηκε το 1998, όταν 55 εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν την ταινία "Τιτανικός" να αποσπά 11 χρυσά αγαλματίδια.

Η φετινή τελετή διήρκεσε 3,5 ώρες και σε αυτήν απονεμήθηκαν 24 βραβεία.

Στη διάρκεια της μετάδοσης εστάλησαν σε ολόκληρο τον κόσμο 14,7 εκατομμύρια μηνύματα στο Twitter που αφορούσαν τα Όσκαρ, σύμφωνα με την εταιρεία Twitter Inc, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η δραστηριότητα σε αυτά στη διάρκεια του σόου αυξήθηκε κατά 75% σε σχέση με πέρυσι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου